Referentie Kamerbeek Advocaten

Eén van onze tevreden klanten aan het woord, lees het hier!

Kamerbeek advocaten

Kamerbeek Advocaten werkt al ruim 15 jaar samen met Linfosys. Linfosys ontzorgt ons volledig op het gebied van onze ICT. Onze server draait bij Linfosys, al onze websites draaien op de servers van Linfosys en daarnaast verzorgt Linfosys ook de inrichting op IT gebied bij ons op kantoor. Of het nu gaat over de aanschaf van een nieuw scherm, een uitstekend functionerende WIFI verbinding of de installatie van een nieuwe applicatie, bij Linfosys kunnen we terecht met al onze IT vragen.

We worden snel en vakkundig geholpen en we kunnen altijd rekenen op een flexibele oplossing. Op ons kantoor in Tilburg hebben wij 9 werkplekken, een telefooncentrale, een fax en een multifunctional staan. Linfosys zorgt ervoor dat alles zo optimaal mogelijk blijft werken. Ook de thuiswerkplekken zijn door Linfosys volledig gerealiseerd. De korte lijnen en de praktische insteek zijn zaken waar wij erg over te spreken zijn.

Kamerbeek advocaten maakt gebruik van:

Netwerkbeheer
Systeembeheer
Online werkplekken

Referentie Jacomij

Eén van onze tevreden klanten aan het woord, lees het hier!

JacoMIJ

De cloud in of on site?

Deze vraag leggen we al heel wat jaartjes voor aan Linfosys. Linfosys levert al 15 jaar zijn diensten aan ons en de reden dat dit al zo lang werkt is omdat er een vertrouwen aan de basis ligt. Jacomij is gewent aan kwaliteit en daarbij staan stabiliteit en continuïteit van ons systeem hoog in het vaandel.
Tot op heden is onze keuze altijd onsite geweest. Dat houd in dat de apparatuur daar op afgestemd moet worden hetgeen de nodige investeringen verlangt. Linfosys als partner heeft altijd goed met ons meegedacht om tot de juiste keuzes daarin te komen. Zowel support als oplossing gericht. Hier hebben we altijd op vertrouwd en zonder enige twijfel. En in de cloud? Dat doen we gewoon zelf. (Met de apparatuur die wij hebben aangeschaft op advies van Linfosys )

Wie is JacoMIJ?

Jacomij is al 47 jaar een belangrijke speler op de internationale recyclingmarkt met een focus op non-ferro metalen, residuen en elektronica. Het bedrijf heeft in de loop der tijd uitstekende contacten met de nationale/internationale handel en industrie weten op te bouwen. Mede dankzij deze contacten en een toekomstgerichte denkwijze kan Jacomij vroegtijdig anticiperen op ontwikkelingen in de snel veranderende markt van metaalhoudende producten en elektronica. Hierdoor is een optimale en duurzame recycling van grondstoffen gegarandeerd. Nu en in de toekomst. Met respect voor mens en milieu.

JacoMIJ maakt gebruik van:

Netwerkbeheer
Systeembeheer
linfoDrive

Referentie MARK Advocaten

Eén van onze tevreden klanten aan het woord, lees het hier!

MARKadvocaten

Als advocaat werk je dag in dag uit met vertrouwelijke informatie. Het is dan van groot belang om zeker te weten dat de data die je als kantoor gebruikt en opslaat veilig en goed beschermd zijn. Daarnaast ben je als advocaat veel onderweg naar klanten of naar de rechtbank en wil je eigenlijk overal toegang tot je dossiers hebben. In het verleden hadden wij een eigen server in ons pand staan, maar dat was verre van ideaal. Een kelder die onder water stond en de server dreigde te verdrinken, continue onderhoud moeten plegen, onderdelen moeten vervangen en het zelf maken van back-ups waren voor ons redenen om op zoek te gaan naar een ICT-partner waar wij onze data aan konden toevertrouwen. Die partner hebben wij, inmiddels al weer een jaar of vier geleden, gevonden in Linfosys.

Bij Linfosys zijn wij verzekerd van een professionele en veilige partner. Linfosys weet hoe belangrijk het is dat wij altijd bij onze dossiers moeten kunnen. Op afstand kunnen inloggen op ons systeem en op ieder moment van de dag (en soms ook nacht) in de digitale dossiers kunnen is voor ons een must. Bij Linfosys gaat dat altijd goed. Niet nadenken, maar gewoon inloggen en werken.

Met 8 advocaten die zowel op kantoor, thuis, bij de rechtbank en onderweg in de auto werken, gaan er nogal wat mails, dictaten en gegevens over en weer. Bij Linfosys staat alles veilig opgeslagen. Extra fijn is dat wij daadwerkelijk weten waar onze data staan: in Goirle. Dat maakt het in de cloud werken een heel stuk vertrouwder dan wanneer je data zijn verdeeld over servers op verschillende plekken.

Een groot voordeel van onze samenwerking met Linfosys vinden wij ook dat wij zelf geen omkijken meer hebben naar back-ups of onderhoud. Dat is gewoon allemaal goed geregeld. Iedere dag wordt er een back-up gemaakt en in geval van nood kan die in no-time worden teruggezet. We hebben dat 1 keer nodig gehad en dan is het toch wel heel fijn dat een telefoontje naar Linfosys al genoeg is. Binnen een paar uur was alles teruggezet en konden wij weer gewoon aan het werk.

Een laatste compliment dat ik Linfosys nog moet maken is de goede bereikbaarheid en de vriendelijke service. Men is altijd bereid mee te denken en mee te kijken en de medewerkers van Linfosys zijn in staat om een groep digibeten toch uit te leggen wat er moet gebeuren. Linfosys kent haar klanten en dat is een hele fijne manier van samenwerken.

Referentie First Care

Eén van onze tevreden klanten aan het woord, lees het hier!

First Care

Drie jaar geleden was het tijd voor een verbeter- en professionaliteitsslag. We wilden vooral makkelijker werken en vanaf elke plek bij onze programma’s, e-mail en bestanden kunnen. We hebben dit samen met Linfosys gerealiseerd door bij hen de Cloud in te gaan. Hiermee kiezen we ook voor gemak en veiligheid. Tot die tijd bood Linfosys ondersteuning voor de server die we zelf in huis hadden. Toen deze herhaaldelijk uitviel, wilden we er vanaf. Inloggen op deze server vanaf een andere locatie ging moeizaam, ook dat was een groot nadeel.

Sander Scholten is sinds 2017 mede-eigenaar van First Care dat twintig jaar geleden door zijn vader opgericht is. In Linfosys, ook een familiebedrijf, herkent hij een zelfde ondernemersdrive.

“Mijn moeder werkt ook mee en we hebben tien man in dienst. Familiebedrijven hebben hetzelfde doel: het bouwen van een bedrijf dat de toekomst in kan. Ook in die zin passen First Care en Linfosys goed bij elkaar.”

First Care is specialist in veiligheidszaken: van bedrijfshulpverlening en EHBO-trainingen tot ontruimingsplannen en het leveren van AED’s en verbandmiddelen.

“We hebben op kantoor in Tilburg zeven vaste werkplekken. Onze docenten werken altijd op locatie. Het is prettig om overal vandaan te kunnen werken, of het nu de vergadertafel op kantoor is of mijn eigen keukentafel. Via Linfosys kunnen we op de server en daarnaast werken we met een CRM-pakket. Ook de boekhouding doen we online. We werken volledig in de Cloud en kunnen dus overal vandaan inloggen en bij onze data, e-mail en bestanden. Dat zorgt voor een groot gemak, ik hoef niet naar de zaak om ergens bij te kunnen. Een deel van onze data bestaat uit persoonsgegevens, veiligheid is voor ons dus cruciaal. Alles staat op de servers bij Linfosys en is geborgd. We voldoen aan alle veiligheidseisen en alle risico’s zijn afgedekt. Daarnaast vinden we het belangrijk korte lijnen te bieden aan onze klanten en die biedt Linfosys ons ook. Ze zijn altijd bereikbaar en regelen alles goed. We worden correct te woord gestaan en de medewerkers staan open voor overleg. Ze zullen het vel nooit over onze oren trekken, dat is een prettige gedachte.”

Referentie Shoesme

Eén van onze tevreden klanten aan het woord, lees het hier!

Shoesme

Linfosys acteert op een zeer professioneel niveau, zonder poeha en met direct en prettig persoonlijk contact. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Tilburg, dat van Linfosys in Goirle, we spreken dezelfde taal. Ze doen altijd hun uiterste best voor ons, staan altijd voor ons klaar. Als er bijvoorbeeld storing is bij Ziggo en wij daardoor geen internet hebben, gaan ze daar voor ons achteraan. Het grootste voordeel van de samenwerking met Linfosys is dat we één aanspreekpunt hebben. Dat is al zo sinds het begin en is zo gebleven ook al is Linfosys inmiddels flink gegroeid.

Michiel Slaats is eigenaar van kinderschoenenmerk Shoesme. Shoesme is de Nederlandse marktleider in baby- en kinderschoenen. Sinds de oprichting van Shoesme in 1999 is het bedrijf uitgegroeid van een kleine speler in een nichemarkt naar een toonaangevend merk in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Naast het hoofdkantoor en een brand store in Tilburg heeft Shoesme showrooms in C.A.S.T. Nieuwegein en Trade Mart Brussel. Shoesme schoenen zijn inmiddels bij zo’n 500 verkooppunten verkrijgbaar en ook de webshop trekt enorm veel bezoekers.

Voorheen deden ze bij Shoesme alles zelf.

“Inherent aan onze groei kwamen aan ons eigen systeembeheer in de loop de tijd veel haken en ogen te zitten. We gingen met meer mensen steeds meer programma’s gebruiken en het werd cruciaal dat alles altijd werkt. Ondersteuning van een professionele partner die zorgt voor veiligheid en updates is voor ons onontbeerlijk. De servicedesk is goed ingeregeld. Vragen die we via de helpdesk of telefonisch stellen aan Linfosys worden meestal direct en anders dezelfde dag nog beantwoord.”

Deze ondernemer koos ervoor zijn ICT uit te besteden aan Linfosys na een crash.

“Onze server viel uit en toen vroegen wij ons af: gaan we een interne back up organiseren of besteden we dat uit? We hebben ervoor gekozen ons te laten ontzorgen door Linfosys. E-mail, Microsoft Office en alle programma’s waarmee we werken worden in de private Cloud gehost. Ook onderhoud aan hardware hebben we aan Linfosys uitbesteed. De private Cloud is voor ons een goede manier om onze online werkplekken te regelen. Een ander voordeel is dat alle medewerkers overal bij kunnen, of ze nou werken vanuit het hoofdkantoor, een showroom of vanuit Portugal waar onze schoenen geproduceerd worden De designers delen eenvoudig beelden en ideeën, dat geldt ook voor marketing, je werkt heel eenvoudig samen in dezelfde mappen. We hoeven niets lokaal te draaien, dus alles werkt veel sneller. En ik ben ervan overtuigd dat Linfosys zorgt voor gedegen beveiliging.”