Referentie First Care

Eén van onze tevreden klanten aan het woord, lees het hier!

First Care

Drie jaar geleden was het tijd voor een verbeter- en professionaliteitsslag. We wilden vooral makkelijker werken en vanaf elke plek bij onze programma’s, e-mail en bestanden kunnen. We hebben dit samen met Linfosys gerealiseerd door bij hen de Cloud in te gaan. Hiermee kiezen we ook voor gemak en veiligheid. Tot die tijd bood Linfosys ondersteuning voor de server die we zelf in huis hadden. Toen deze herhaaldelijk uitviel, wilden we er vanaf. Inloggen op deze server vanaf een andere locatie ging moeizaam, ook dat was een groot nadeel.

Sander Scholten is sinds 2017 mede-eigenaar van First Care dat twintig jaar geleden door zijn vader opgericht is. In Linfosys, ook een familiebedrijf, herkent hij een zelfde ondernemersdrive.

“Mijn moeder werkt ook mee en we hebben tien man in dienst. Familiebedrijven hebben hetzelfde doel: het bouwen van een bedrijf dat de toekomst in kan. Ook in die zin passen First Care en Linfosys goed bij elkaar.”

First Care is specialist in veiligheidszaken: van bedrijfshulpverlening en EHBO-trainingen tot ontruimingsplannen en het leveren van AED’s en verbandmiddelen.

“We hebben op kantoor in Tilburg zeven vaste werkplekken. Onze docenten werken altijd op locatie. Het is prettig om overal vandaan te kunnen werken, of het nu de vergadertafel op kantoor is of mijn eigen keukentafel. Via Linfosys kunnen we op de server en daarnaast werken we met een CRM-pakket. Ook de boekhouding doen we online. We werken volledig in de Cloud en kunnen dus overal vandaan inloggen en bij onze data, e-mail en bestanden. Dat zorgt voor een groot gemak, ik hoef niet naar de zaak om ergens bij te kunnen. Een deel van onze data bestaat uit persoonsgegevens, veiligheid is voor ons dus cruciaal. Alles staat op de servers bij Linfosys en is geborgd. We voldoen aan alle veiligheidseisen en alle risico’s zijn afgedekt. Daarnaast vinden we het belangrijk korte lijnen te bieden aan onze klanten en die biedt Linfosys ons ook. Ze zijn altijd bereikbaar en regelen alles goed. We worden correct te woord gestaan en de medewerkers staan open voor overleg. Ze zullen het vel nooit over onze oren trekken, dat is een prettige gedachte.”